مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-28اقتصادي

رکوردزنی تولید عسل کشور در «برزول»/ وعده ای که در سال «جهش تولید» محقق شد


«سعید درویشی» زنبوردار نهاوندی که وعده داده بود با اصلاح نژاد زنبور عسل میزان تولید را به 35 کیلو در هر کلونی برساند توانست با تولید 60 کیلو رکورد کشوری را هم بشکند، - خبرگزاری فارس ـ همدان؛ سعید درویشی زنبوردار نمونه شهرستان نهاوند که سال گذشته وعده داده بود با اصلاح نژاد زنبور عسل میزان تولید خود را به 35 کیلو در هر کلونی برساند توانست در اقدامی شگفت انگیز علاوه بر اینکه به وعده خود عمل کرد؛ رکوردی به یاد ماندنی در تولید عسل به جای گذاشت و رکورد کشوری را هم شکست.

درویشی توانسته میزان تولید خود را به 60 کیلو در هر کلونی رسانده و آن را به نام خود به ثبت برساند، او که اهل و ساکن شهر برزول نهاوند است با اصلاح نژاد ملکه مادر هدفگذاری خود برای رکوردزنی کشوری در سال جاری را محقق کرده و در سال مقام معظم رهبری را در عمل به اثبات برساند.

حالا نوبت مسئولین است که با حمایت از برنامه های این تولیدکننده نمونه ضمن حرکت در ریل سیاست های اقتصاد مقاومتی انگیزه اش را برای ادامه مسیر تولید مضاعف کنند.

وی می گوید: کاری که او با بهره گیری از دانش روز برای افزایش تولید به انجام رسانده می تواند علاوه بر افزایش عسل، از طریق دیگر مشتقات کندو درآمدزایی بالایی کسب کند و علاوه بر آن در زمینه ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروی انسانی نیز موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی تولید عسل کشور در «برزول»/ وعده ای که در سال «جهش تولید» محقق شد

رکوردزنی تولید عسل کشور در «برزول»/ وعده ای که در سال «جهش تولید» محقق شد