مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-28سياسي

دولت صندوق خسارت ناشی از ابتلا به کرونا ایجاد کند


نشست تخصصی بررسی «مسئولیت مدنی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در اثر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب» در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

- نشست تخصصی بررسی مسئولیت مدنی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در اثر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیاندیشد.

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مصداق تقصیر است امانی شملزاری گفت: در اکثر کشورها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دولت ورود کرده و برای حفظ سلامت مردم تدابیری اتخاذ می شود که این امر در ایران بر عهده ستاد مقابله با کرونا قرار دارد.

رییس شعبه 18 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با این بیماری، دستورالعمل ها و مصوباتی را تصویب و صادر می کند که همگی آنها در حکم قانون است و از آن جمله می توان به الزامی شدن استفاده از ماسک در مکان های عمومی و ادارات، دور کاری کارمندان دولت و … اشاره کرد.

این قاضی باسابقه دادگستری رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا را برای دستگاه ها و مردم الزامی برشمرد و گفت: اگر فردی اعمالی را مرتکب و بر اثر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، به ویروس کرونا مبتلا و منجر به انتقال آن به دیگران شود، مقصر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صندوق خسارت ناشی از ابتلا به کرونا ایجاد کند

دولت صندوق خسارت ناشی از ابتلا به کرونا ایجاد کند