مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28سياسي

«دینداری» قطعاً باعث کاهش مرگ ومیر ناشی از کرونا می شود


دینداری مردم قطعاً می تواند باعث کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا شود چراکه ما قائل به این هستیم که مسائل معنوی هم در سلامت انسان مؤثر است اما مسائل مادی در طول آن قرار دارد.

- ایسنا/همدان یک کارشناس مذهبی گفت: دینداری مردم قطعاً می تواند باعث کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا شود چراکه ما قائل به این هستیم که مسائل معنوی هم در سلامت انسان مؤثر است اما مسائل مادی در طول آن قرار دارد.

حجت الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مواضع علما در رابطه با کرونا، با بیان اینکه علما بسیار معقول و عقلانی برخورد کرده و عقلانیت تشیع را نشان داده اند، اظهار کرد: علما می گویند مردم در مسائل کرونا هم به مسائل بهداشتی عمل کنند و هم از دعا غافل نباشند، در رأس علما مقام معظم رهبری عمل به آنچه در ستاد ملی مقابله با کرونا گفته شده را واجب می دانند همچنین فرمودند ادعیه و به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه در این روزها خوانده شود.

حسینی یمین درباره اینکه کرونا چه میزان اعتقادات مردم را تحت تأثیر قرار داده است؟ گفت: کرونا هم مانند بسیاری از مسائل که ممکن است بر روی اعتقادات مردم تأثیرگذاری داشته باشند، اثرات مثبت و منفی داشته است؛ یکی از تأثیرات مثبت بحث مرگ و آگاهی از این موضوع است که مردم مرگ را به خود نزدیک ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دینداری» قطعاً باعث کاهش مرگ ومیر ناشی از کرونا می شود

«دینداری» قطعاً باعث کاهش مرگ ومیر ناشی از کرونا می شود