مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28اقتصادي

قابلیت پذیرش هم زمان 2 پرواز در پایانه فرودگاه رشت


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه رشت مقاصد پروازی متنوع است، گفت: پایانه فعلی این فرودگاه قابلیت افزایش ظرفیت و پذیرش هم زمان دو پرواز را داراست که تحقق این موضوع طی کوتاه مدت در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت یکی از فرودگاه های برتر کشور ازنظر برخورداری از شاخص های مختلف و استانداردها است، اظهار کرد: در سال گذشته پروژه های مؤثری در فرودگاه رشت به افتتاح رسید که انتظار می رود در ادامه روند توسعه ای با حمایت مسؤولان ملی و همکاری مدیران استانی، شاهد تطویل و توسعه باند و تحول در پایانه ها باشیم.

وی با بیان اینکه تحولات صورت گرفته در فرودگاه رشت منجر به انجام پروازها در شرایط مختلف جوی با کمترین تأخیر شده، گفت: با توجه به اقلیم آب و هوایی گیلان و گردشگرپذیربودن این استان نیازمند توجه بیشتر به این مجموعه به ویژه در اجرای شایسته طرح جامع فرودگاه رشت در آینده ای نزدیک هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تغییر در وضعیت پایانه ها را در مسیر راه اندازی پروازهای خارجی با پایان یافتن شیوع ویروس کرونا ، اقدامی ضروری دانست و افزود: ایجاد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت پذیرش هم زمان 2 پرواز در پایانه فرودگاه رشت

قابلیت پذیرش هم زمان 2 پرواز در پایانه فرودگاه رشت