مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28سياسي

اجرای پویش های 13 آبان در فضای مجازی استان زنجان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از بستر فضای مجازی برای اجرای پویش های 13 آبان استفاده می شود.

- در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش آموزی 13 آبان استان مطرح شد؛ اجرای پویش های 13 آبان در فضای مجازی استان زنجان ایسنا/زنجان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از بستر فضای مجازی برای اجرای پویش های 13 آبان استفاده می شود.

حجت الاسلام علی ناصر ظهر امروز (7 آبان ماه) در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش آموزی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و هفته وحدت، اظهار کرد: 13 آبان روزی پرخاطره و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم شامل تبعید معمار کبیر انقلاب به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی می شود.

وی با اشاره به اینکه با تحلیل این وقایع به وضوح درمی یابیم که پشت پرده همه این اتفاقات، استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار است، ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه های 13 آبان محدود و متفاوت شده است، اما استکبارستیزی در تفکر و اعتقاد ما تعطیل بردار نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: شیوع کرونا و این امتحان الهی، سبب شده استاز روش های جدید برای بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی استفاده کنیم و با بهره گیری از راهکارهای تبلیغی پیام 13 آبان و هفته وحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش های 13 آبان در فضای مجازی استان زنجان

اجرای پویش های 13 آبان در فضای مجازی استان زنجان