مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-28اجتماعي

تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند


مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند، گفت: مسائل و مشکلات مدنظر در نظام مدیریت محیط زیست باید عارضه یابی شوند.

- مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند، گفت: مسائل و مشکلات مدنظر در نظام مدیریت محیط زیست باید عارضه یابی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در نشست اختتامیه ممیزی استاندارد ایزو 14001 ویرایش 2015 گفت: تعهدپذیری و مسئولیت پذیری برای اجرای برنامه های محیط زیستی موجب بهبود وضعیت و اثرگذاری بیشتر برنامه ها می شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به الزام شهرداری تهران به استقرار نظام مدیریت محیط زیست برابر مصوبه شورای اسلامی شهر گفت: پایش و مانیتورینگ مستمر، راهبری فرایندها و نگهداشت سیستم ها از موضوعاتی است که باید به صورت مداوم حتی پس از اخذ گواهینامه نظام مدیریت محیط زیست پیگیری شوند.

انصاری با اشاره به اینکه تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند، اظهارکرد: باید مسائل و مشکلات مدنظر در نظام مدیریت محیط زیست عارضه یابی شوند.

نباید همه تلاش ها بر دوش واحد محیط زیست باشد بلکه لازم است دیگر واحدها با تعاملات بین بخشی به موضوعات محیط زیستی و نظام مدیریت محیط زیست توجه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند

تا پایان سال تمامی مناطق شهرداری تهران ممیزی می شوند