مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-28بين الملل

قاضی آمریکایی: دولت نمی تواند از ترامپ در برابر شکایت یک زن از وی محافظت کند


یک قاضی فدرال درخواست دولت آمریکا را برای کنار گذاشتن دونالد ترامپ به عنوان خوانده در پرونده افترازنی مطرح شده از سوی نویسنده که گفته بود، رییس جمهور آمریکا به غلط تجاوز به وی در یک فروشگاه در منهتن در حدود 25 سال قبل را انکار کرده، - یک قاضی فدرال درخواست دولت آمریکا را برای کنار گذاشتن دونالد ترامپ به عنوان خوانده در پرونده افترازنی مطرح شده از سوی نویسنده که گفته بود، رییس جمهور آمریکا به غلط تجاوز به وی در یک فروشگاه در منهتن در حدود 25 سال قبل را انکار کرده، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لوییس کاپلان، قاضی ناحیه ای نظام قضایی آمریکا در منهتن به دولت آمریکا اجازه نداد جای دونالد ترامپ را به عنوان خوانده در پرونده شکایت ای.

جین کارول استون نویس سابق مجله Elle بگیرد.

ماه نوامبر گذشته کارول از ترامپ در دادگاه ایالت نیویورک بعد از آنکه این رییس جمهور آمریکا تجاوز به این زن در Bergdorf Goodman در اواسط دهه 1990 و آشنایی اش با او را رد کرد، شکایت کرد.

ترامپ گفت این زن ماجرا را سر هم کرده تا کتاب جدیدش را بفروشد.

وزارت دادگستری آمریکا به نمایندگی از ویلیام بار دادستان کل این کشور پرونده را به دادگاه فدرال منتقل کرده و در آنجا گفت، ترامپ در زمان تکذیب ادعاهای کارول در ظرفیت رسمی خود اقدام کرده و بنا براین نمی تواند شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی آمریکایی: دولت نمی تواند از ترامپ در برابر شکایت یک زن از وی محافظت کند

قاضی آمریکایی: دولت نمی تواند از ترامپ در برابر شکایت یک زن از وی محافظت کند