مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-28سياسي

1800 کیلوگرم گوشت قربانی در بین نیازمندان کردستان توزیع می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از توزیع یک هزار و 800 کیلوگرم گوشت توسط گروه های جهادی در بین یک هزار و 200 خانواده نیازمند استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامل گلباغی صبح امروز در فرآیند توزیع این گوشت های قربانی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طرح قربانی اول ماه به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: در این طرح که ابتدای هر ماه قمری صورت می پذیرد؛ گوشت های قربانی با مشارکت خیرین بین نیازمندان در سطح کشور توزیع می شود که در طرح قربانی ماه ربیع الاول هفت استان کشور از جمله استان کردستان مشمول بهره مندی از این طرح شدند.

وی با بیان اینکه این کمک های مومنانه به مناسبت هفته وحدت و همزمان با ماه مولود در استان توزیع می شود، افزود: بعد از اعلام مؤسسه حضرت خدیجه (س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری مؤسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره مندی هزار و 200 خانواده از این کمک ها فراهم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به سهم استان از طرح قربانی ماه ربیع الاول عنوان کرد: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1800 کیلوگرم گوشت قربانی در بین نیازمندان کردستان توزیع می شود

1800 کیلوگرم گوشت قربانی در بین نیازمندان کردستان توزیع می شود