مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-28اقتصادي

سپاه و بسیج کمک حال دولت در نظارت دقیق بر بازار


نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس با اشاره به پیگیری مجلس از وزیر صمت برای ثبات بازار گفت: به وزارت صمت پیشنهاد داده شد تا برای کنترل قیمت ها و نظارت دقیق از نیروهای بسیج استفاده کرده تا آن ها در نظارت بازار کمک حال دولت باشند.

- محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصاد در کشور اظهار کرد: برای بررسی وضعیت افسارگسیخته و نوسانات قیمت ها،  به صورت ویژه و مستمر  با وزیر صمت در جلسات متعدد مورد مطالبه قرار  و راهکارهایی برای کاهش این مشکلات و برگرداندن ثبات بازار ارائه می شود.

وی با بیان اینکه برای خرید دام نهاده های دامی ارز دولتی اختصاص داده شده بود که نهادها خریداری اما در بازار دولت یافت نمی شود، افزود: اینکه نهاده های دامی در بازار آزاد موجود است اما در بازار دولتی یافت نمی شود جای تأمل بوده و موردبررسی قرارگرفته است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز باید فکری برای کنترل نهادهای دامی صورت بگیرد، گفت: این قدر که عدم نظارت و ضعف مدیرت به کشور آسیب زده، دشمن این گونه به کشور آسیب نزده است، متأسفانه این ضعف مدیریتی، سفره های مردم را روزبه روز  تنگ تر کرده و مجلس برای رفع مشکل به طورجدی پیگیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج کمک حال دولت در نظارت دقیق بر بازار

سپاه و بسیج کمک حال دولت در نظارت دقیق بر بازار