مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-28سياسي

کار در حوزه دین نیاز به دولت و نظام ندارد/روحانیون دنبال حل مشکلات مردم باشند


همان گونه که دین از 1400 سال پیش تا به امروز توانسته راه خود را در پیش بگیرد امروز نیز کار در حوزه دین نیازی به حمایت های دولت و نظام ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام غلامرضا پورذهبی در جمع روحانیون و ماموستایان شهرستان دهگلان اظهار کرد: نباید همه به دنبال این باشیم که تنها دولت و نظام کارهای ما را پیش ببرند و اگر به تاریخ پیش از انقلاب نیز نگاهی داشته باشیم می بینیم که بسیاری از کارها توسط روحانیون به صورت خودجوش انجام شده است.

وی افزود: نظام که نمی تواند همه کارها را خود انجام دهد و بخشی از این نظام ما و مردمی هستیم که کار خاصی نیز از دستمان بر نمی آید و از این رو باید روحانیون و ماموستایان خود ابتکار عمل را در دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: برای انجام کار دینی نباید منتظر حرکت دولت باشیم و همان گونه که 1400 سال است که دین رو به جلو حرکت می کند امروز هم نیاز به دولت و نظام ندارد تا به راه خود ادامه دهد.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: روحانیون و ماموستایان حتی در دورافتاده ترین روستاها نیز خود باید به دنبال حل مشکلات مردم و منطقه باشند و ممکن است که اصلا کسی که در دولت در آن حوزه وجود دارد نخواهد کاری را انجام دهد و از این رو نباید منتظر حرکت کسی غیر از اراده خود باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در حوزه دین نیاز به دولت و نظام ندارد/روحانیون دنبال حل مشکلات مردم باشند

کار در حوزه دین نیاز به دولت و نظام ندارد/روحانیون دنبال حل مشکلات مردم باشند