مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-28اقتصادي

نقش کلیدی بندر چابهار در رونق اقتصادی کشور


معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: بندر چابهار با تجهیزات مدرن و زیرساخت های بی نظیر می تواند نقش کلیدی و تاثیرگذاری را در رونق اقتصادی و تجاری کشور ایفا کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: بندر چابهار با تجهیزات مدرن و زیرساخت های بی نظیر می تواند نقش کلیدی و تاثیرگذاری را در رونق اقتصادی و تجاری کشور ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرشاد نجفی پور در بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات، اسکله ها و فرایند لایروبی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار که با حضور محمد حسین تولایی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ساتا و جمعی از مدیران این سازمان و در راستای تسهیل سرمایه گذاری در اراضی این بندر انجام شد، گفت: بندر چابهار با توسعه زیرساختی و تجهیزاتی به بندری تاثیرگذار و قابل رقابت در منطقه تبدیل شده است.

معاون وزیر دفاع و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: با توجه به ایجاد زیرساخت های بی نظیر و تجهیزات به روز و مدرن در بندر شهید بهشتی و ماهیت و نقش ویژه آن به عنوان دریچه ارتباطی ایران با کشورهای اطراف اقیانوس هند، این بندر می تواند رونق اقتصادی و تجاری منطقه را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی بندر چابهار در رونق اقتصادی کشور

نقش کلیدی بندر چابهار در رونق اقتصادی کشور