مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28سياسي

امر به معروف و نهی از منکر تنها به صورت علمی احیا می شود


قائم مقام ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر احیا نمی شود مگر اینکه کاملا به صورت علمی، تخصصی و تشکلی به آن نگاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین روح الله میرزایی قائم مقام ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز چهارشنبه در جلسه با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام، گفت: امر به معروف و نهی از منکر احیا نمی شود مگر اینکه کاملا به صورت علمی، تخصصی و تشکلی به آن نگاه کرد که خروجی این فریضه منجر به حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

وی افزود: بیش از اینکه درگیر احیای امر به معروف و نهی از منکر شویم درگیر اجرای آن شده ایم، تبیین و آموزش مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد ظرفیت و فرهنگ آن بایستی در جامعه نهادینه شود.

  قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد: وضعیت امر به معروف و نهی از منکر مطلوب نیست؛ اما جامعه ما در مقابل آن بی تفاوت هم نیست و باید درصدد رفع اشتباهات و مشکلات در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام میرزایی اضافه کرد: گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکربایستی خلاها و ضعف ها را ببینند و ضمن ارائه راهکار، برای رفع مشکلات جامعه با تمام توان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر تنها به صورت علمی احیا می شود

امر به معروف و نهی از منکر تنها به صورت علمی احیا می شود