مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28اقتصادي

سهیمه 3 هزار نفری آذربایجان شرقی برای طرح توسعه مشاغل خانگی/ چه کسانی مشمولند؟


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به سهمیه 3 هزار نفری استان در ثبت نام طرح ملی مشاغل خانگی، گفت: اولویت های اصلی زنان و سرپرست خانوار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی، امروز در نشست خبری به مناسبت اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یکی از مولفه های وزارت خانه است به طوریکه دوران حاضر یک دوران تغییرات بوده و مدام با تغییرات روبه رو هستیم.

  وی افزود: دوران کلید بخورد از این رو باید با شرایط خود را وفق داد.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه طرح ملی مشاغل خانگی با مشارکت سازمان جهاددانشگاهی با سه هدف ظرفیت سنجی، توانمندسازی و عرضه تولیدات در بازار است، گفت: این طرح در سایر کشورهای پیشرفته به عنوان یکی از راه کارهای رونق اقتصادی می باشد.

  وی با اشاره به سهمیه 3 هزار نفری استان در ثبت نام طرح ملی مشاغل خانگی، گفت: اولویت های اصلی زنان و سرپرست خانوار، فارغ التحصیلان دانشگاهی و سایر افراد جوان حائز شرایط است.

فتحی خاطرنشان کرد: یکی از مزیت های این طرح این است که نیاز نیست حتما فرد تخصص لازم را داشته باشد بلکه با علاقه و گذراندن دوره های لازم به بازارچه های اشتغال وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهیمه 3 هزار نفری آذربایجان شرقی برای طرح توسعه مشاغل خانگی/ چه کسانی مشمولند؟

سهیمه 3 هزار نفری آذربایجان شرقی برای طرح توسعه مشاغل خانگی/ چه کسانی مشمولند؟