مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-28سياسي

ترقی: خط مشی رهبر انقلاب تعامل است/ برخی نمایندگان به هشدار رهبری احتیاج داشتند


یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره تذکر رهبر معظم انقلاب به برخی تندروی ها می گوید: خط مشی اساسی رهبری و اسلامی، هم افزایی قوا و تعامل به جای تخریب و اهانت است؛ - امیدواریم در آینده شاهد اینگونه رفتارها از سوی برخی از نمایندگان مجلس نباشیم؛ هرچند که برخی از آنها به هشدار رهبری احتیاج داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرناپلاس، از زمان شروع به کار مجلس یازدهم تاکنون، رهبر معظم انقلاب دوبار به طور مستقیم خطاب به نمایندگان تندرو تذکر دادند.

نخستین بار بار بعد از برخورد ناشایست و اهانت برخی از نمایندگان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه بود که ایشان تصریح کردند که باید از جوزدگی پرهیز شود و همچنین به هم افزایی قوا و تعامل با دولت در آخرین ماه های سخت کاری اش تأکید کردند.

بی توجهی این نمایندگان تندرو به توصیه و تاکیدات رهبری و تکرار بی اخلاقی های سیاسی با ادبیات تند آن هم خطاب به رییس جمهوری سبب شد تا رهبری بار دیگر چهارشنبه هفته گذشته(سی ام مهرماه)، انتقاد را غیر از هتک حرمت دانستند و فرمودند: هتک حرمت در میان مردم حرام است و نسبت به مسئولان بیشتر، بخصوص در میان مسئولان بالای کشور.

ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: خط مشی رهبر انقلاب تعامل است/ برخی نمایندگان به هشدار رهبری احتیاج داشتند

ترقی: خط مشی رهبر انقلاب تعامل است/ برخی نمایندگان به هشدار رهبری احتیاج داشتند