مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

افزایش سهم مدیریت زنان در شهرداری ساری


مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده گفت: با نگاه ویژه عباس رجبی شهردار ساری به مدیریت بانوان در تمامی حوزه ها، این دستگاه از افزایش سهم مدیریتی زنان در حوزه مدیریتی شهرداری برخوردار شده است.

- ایسنا/مازندران مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده گفت: با نگاه ویژه عباس رجبی شهردار ساری به مدیریت بانوان در تمامی حوزه ها، این دستگاه از افزایش سهم مدیریتی زنان در حوزه مدیریتی شهرداری برخوردار شده است.

راحله حاجیان ضمن تقدیر از حمایت شهردار ساری در حوزه تحکیم بنیان خانواده گفت: در حوزه بانوان با توجه حجم عظیم شاغلین در این حوزه اتفاقات و انتصابات خوبی صورت گرفته و بانوان هم نشان داده اند از عهده مسئولیت به خوبی برآمده اند.

وی به نگاه رجبی شهردار ساری به مدیریت بانوان در تمامی حوزه ها اشاره کرد و افزود: این نگاه مثبت شهردار باید بین دیگر مدیران تسری پیدا کند و در انتصابات از توان علمی، فرهنگی و اجرایی بانوان بیشتر استفاده نمایند.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری با اشاره به اقدامات امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز استان در 6 ماهه نخست امسال که با محوریت برنامه های فرهنگی اجراشده است، ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا اغلب این برنامه ها در فضای مجازی و با مشارکت همکاران شهرداری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم مدیریت زنان در شهرداری ساری

افزایش سهم مدیریت زنان در شهرداری ساری