مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

درخواست بسیج دانشجویی برای تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در تهران


بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به رییس و اعضای شورای شهر تهران تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در پی اهانت بی سابقه دولت فرانسه به ساحت نبی اکرم (ص) را خواستار شد .

- بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای به رییس و اعضای شورای شهر تهران تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در پی اهانت بی سابقه دولت فرانسه به ساحت نبی اکرم (ص) را خواستار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح ذیل است : سلام علیکم؛ رییس و اعضای محترم شورای شهر تهران همانطور که مستحضرید در هفته ای که گذشت؛ رییس جمهور فرانسه برای چندمین بار در واکنشی اهانت آمیز، به ساحت نورانی و مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام هتک حرمت کرده و دل صدها میلیون مسلمان و آزاده دنیا را جریحه دار و مالامال از خشم و نفرت کرده است.

از آنجا که خیابان نوفل لوشاتو(خیابان فرانسه قدیم)، به خاطر بودن سفارت فرانسه در آن، وجه تسمیه یافته است؛ پیشنهاد آن داریم که شورای شهر تهران در اقدامی فوری و انقلابی؛ نام این خیابان را به اسامی چون خاتم الانبیاء و یا نبی اکرم تغییر دهد تا شاید بتواند اندک نقشی را در جهت مقابله با اقدام شنیع صورت گرفته در توهین به ارزش های والای اسلامی و توهین به پیامبر مهربانی ها ایفا کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی برای تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در تهران

درخواست بسیج دانشجویی برای تغییر نام خیابان نوفل لو شاتو در تهران