مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

حفظ وحدت مهمترین مصداق معروف در سیستان وبلوچستان است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: حفظ وحدت بین مذاهب اسلامی یکی از بارزترین و مهم ترین مصادیق معروف در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، محسن اکبری ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط استان و در برگیری قومیت های مختلف دارای ظرفیت و پتانسیل های منحصر به فردی است که اگر از آنها به درستی و به طور کامل استفاده شود می تواند موجب پیشرفت روزافزون شود.

وی افزود: به فضل الهی به دلیل اینکه بنیان خانواده ها در میان اقوام سیستانی و بلوچستانی محکم و استوار است، مساله حجاب و بدحجابی در این استان جزو موارد اولویت دار برای پیگیری نیست اما یکی از بارزترین معروفات در استان حفظ وحدت و انسجام میان اقوام می باشد که تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: حفظ وحدت میان مردم این استان و زندگی مسالمت آمیز آنها در کنار یکدیگر در برهه های زمانی مختلف باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان و معاندان نظام شده و سیستان و بلوچستان را به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی معرفی کرده است و یکی از ظرفیت های بالقوه مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت مهمترین مصداق معروف در سیستان وبلوچستان است

حفظ وحدت مهمترین مصداق معروف در سیستان وبلوچستان است