مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

احتمال ارتکاب جرم توسط کسی که کرامتش آسیب ببیند بیشتر است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه کسی که کرامتش آسیب ببیند، احتمال ارتکاب جرم در او بیشتر خواهد شد، گفت: با حفظ کرامت زندانیان بازگشت آنها به جامعه آسان تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای حمیدرضا جهانگیری زرگانی سرپرست اداره کل زندان های استان قزوین اظهار کرد: نگاه تربیتی، تعلیمی، آموزشی، دینی و قرآنی که شما در حوزه کاری خود در پیش گرفته اید، نگاه بسیار ارزشمند و مؤثری در این عرصه است.

وی تصریح کرد: خیلی مهم است که ما زندانیان را چه کسانی می بینیم و همه را به چشم مجرم نباید نگاه کرد و حتی کسانی که جرم مرتکب شده اند باید به چشم انسان ببینیم و بدانیم که همه انسان ها با کرامت آفریده شده اند و نباید کرامت آنها خدشه دار شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کسی که کرامتش آسیب ببیند، احتمال ارتکاب به جرم در او بیشتر خواهد شد و بازگشت او به جامعه با سختی مواجه خواهد شد، بنابراین تلاش کنیم برنامه ها را به گونه ای تدوین و اجرا کنیم که کرامت زندانیان آسیب نبیند تا با فهم، درک، اخلاق و شخصیت متعالی تر به جامعه بازگردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش کنیم زندان را به فرصتی تبدیل کنیم و عزیزانی که دورانی را در این فضا می گذرانند، دچار آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ارتکاب جرم توسط کسی که کرامتش آسیب ببیند بیشتر است

احتمال ارتکاب جرم توسط کسی که کرامتش آسیب ببیند بیشتر است