مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-28سياسي

کردستان سرشار از ایثار و رشادت است


کردستان در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس سرشار از رشادت های و ایثارگری هایی است که نمونه آن در سطح کشور و حتی جهان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از سنندج، امین مرادی پیش از ظهر امروز  همزمان با هفته دفاع مقدس کردستان در جلسه انعقاد قرارداد نگارش فیلمنامه بلند سینمایی درمسیرشقایق اظهار کرد: از حمایت استاندار کردستان و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کردستان اظهار کرد: کردستان در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس سرشار از رشادت های و ایثارگری هایی است که نمونه آن در سطح کشور و حتی جهان وجود ندارد.

وی گفت: در استان کردستان خانواده ای 6 فرزند خود را در راه پاسداری از کشور و کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده است و پیشمرگان مسلمانی که با سخت ترین شرایط حتی پیش از دوران دفاع مقدس در استان کردستان به منظور حفظ یکپارچگی و وحدت پا در عرصه نبرد با گروهک های فریب خورده گذاشتند و با تقدیم خون پاکشان امنیت پایدار امروزی را برای کشور به ارمغان آوردند.

مرادی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب که شهدای کردستان را مظلومانه و غریبانه تر از دیگر شهدا هستند تصریح کرد: این مظلومیت همچنان در استان کردستان مشهود است و متأسفانه بدلیل عدم پرداختن درست در به تصویر در آوردن این رشادت ها آنگونه که شایسته است در معرفی نقش آفرینی فرزندان غیور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان سرشار از ایثار و رشادت است

کردستان سرشار از ایثار و رشادت است