مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-28سياسي

پژمانفر: مجلس از جرم انگاشتن ترک فعل مسئولان حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درر جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)، - رییس کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن تشکر از رییس قوه قضاییه به علت اقداماتی که ترک فعل مسئولان را جرم می انگارد گفت: مجلس آمادگی دارد که در قوانینی که این نگاه را تقویت می کند در اسرع وقت ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درر جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)، رییس مذهب ما امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، گفت: همه در کنار یکدیگر باید مقابل حرکات خصمانه کفار عکس العمل مشترک داشته باشیم و به صورت یکپارچه رفتار خبیثانه رییس جمهور فرانسه را محکوم کنیم.

وی همچنین خطاب به مسئولان وزارت آموزش و پرورش، افزود: مسئولان محترم این وضعیتی که ما در بین دانش آموزان شاهد هستیم و درو می کنیم، بسیار نگران کننده است و نتیجه اقدامات، کاشت و ترک فعل های ما است و طبق روایات ما کسی غیر خودمان را نباید ملامت کنیم.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ساختار های موجود کشور حتی به صورت ناقص در مباحث کودکان و نوجوانان، دستگاه یا دستگاه هایی وجود دارد که به نیاز ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: مجلس از جرم انگاشتن ترک فعل مسئولان حمایت می کند

پژمانفر: مجلس از جرم انگاشتن ترک فعل مسئولان حمایت می کند