مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-28اجتماعي

همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای انجام برنامه های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای انجام برنامه های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان ـ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ـ گفت: با انجام این تفاهم نامه بسیاری از موضوعات از جمله تشدید همکاری های مشترک در مقابله با حفاران غیرمجاز و فروشندگان اشیای عتیقه به ویژه در خیابان منوچهری، صدور مجوز ماشین های گردشگری و صنایع دستی در سطح شهر تهران، اجرای بازدیدهای مشترک به منظور برخورد با تاسیسات غیرمجاز گردشگری، و حمایت از برگزاری تورهای یک و چندروزه در تهران اجرایی می شود.

او بیان کرد: امنیت مهمترین مقوله در توسعه پایدار گردشگری است که امضای این تفاهم نامه می تواند موجب حمایت بیشتر از فعالیت تاسیسات گردشگری استان تهران شود.

سرهنگ مرادی ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ـ نیز گفت: تعامل دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی، امنیت پایدار را برای عموم شهروندان به همراه دارد و تمام تلاش ما در کلان شهر تهران افزایش امنیت و تعامل با دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران

همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران