مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-28پزشكي

سواد سلامت از هزینه های گزاف جلوگیری می کند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: برخورداری از سواد سلامت باعث خواهد شد تا از صرف هزینه های زیاد در این عرصه جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوب شیویاری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل بیمه سلامت استان زنجان با تاکید بر اینکه برای کاهش بار مراجعات به بیمارستان ها و مراکز درمانی، باید در حوزه پیشگیری از بیماری های مختلف اقدامات اساسی صورت گیرد، افزود: یکی از چالش هایی که این روزها حوزه بهداشت و درمان با آن مواجه است، موضوع درآمدها و هزینه ها است که به هیچ وجه تناسب ندارد.

وی با یادآوری اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که باید میزان پوشش بیمه های درمانی نسبت به ادوار گذشته پررنگ تر شده و افزایش یابد، تصریح کرد: دولت در حوزه بیمه همگانی اقدامات زیادی انجام داده و در این راستا هزینه های زیادی را صرف کرده است، به همین خاطر برای اینکه این اقدامات به اطلاع عموم مردم برسد، رسانه ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.

شویاری به میزان بیمه شدگان استان زنجان در برهه کنونی اشاره و با بیان اینکه نیمی از جمعیت این استان تحت پوشش صندوق های مختلف بیمه ای قرار دارند، ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی برای رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه سلامت، اهتمام به شعارهای تعیین شده در هفته سلامت است و بی تردید توجه به شعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد سلامت از هزینه های گزاف جلوگیری می کند

سواد سلامت از هزینه های گزاف جلوگیری می کند