مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-28اجتماعي

تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هر نوع آموزش حضوری گفت: برگزاری هرگونه تجمع، روزبازارها، استخرهای سرپوشیده و ورزش های پربرخورد در قم ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قدیر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری قم درباره محدودیت ها کرونایی هفته آینده در قم گفت: آموزش در تمام مراکز فنی حرفه ای، دانشگاهی، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه باید به صورت غیرحضوری برگزار شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تمام رستوران ها، بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کبابی ها و مراکز مشابه باید با یک سوم ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مهدهای کودک قم و قلیان سراهای قم در هفته آینده تعطیل خواهند بود گفت: گیم نت ها و محل های بازی هم با یک سوم ظرفیت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

قدیر با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، روزبازارها و استخرهای سرپوشیده و ورزش های پربرخورد در قم گفت: همایش 13 آبان باید به صورت مجازی برگزار و هیچ همایش و تجمع دیگری هم نباید در قم برپا شود.

وی در ادامه از صداوسیمای مرکز قم درخواست کرد تصاویر هیچ فرد یا تجمعی که در آن مردم از ماسک استفاده نمی کنند را پخش نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم

تمدید بخشی از محدودیت های کرونایی برای هفته آینده در قم