مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-28سياسي

از راه اندازی ستاد محله ای کرونا تا آموزش همگانی مقابله با کرونا در موج سوم


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت های این سازمان با محوریت آموزش همگانی در زمینه مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت های این سازمان با محوریت آموزش همگانی در زمینه مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور فعالیت های این سازمان با محوریت آموزش همگانی در زمینه مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد و گفت: مقام معظم رهبری در روز شنبه جلسه ویژه ای با حضور اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل دادند که نخستین جلسه حضوری ایشان در این سطح پس از مدت ها بود و نشان از اهمیت موضوع کرونا دارد.

رهبر انقلاب در این دیدار بر چند کلیدواژه تاکید داشتند که باید درباره آنها کارهای ویژه ای انجام داد.

بخشی از این موضوعات، محله محوری، آموزش همگانی و اقناع افکار عمومی بود و ایشان تاکید داشتند که همه دستگاه ها باید در این حوزه کمک کنند و بحث مواسات و کمک مؤمنانه نیز باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: در روز یکشنبه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با حضور دکتر زالی رییس این ستاد تشکیل شد که تعدادی از مسئولان شهری تهران نیز در این نشست حضور داشتند و طراحی مدل جدیدتر و کامل تری برای دور تازه شیوع ویروس کرونا که همه گیری وسیع تری دارد و مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی ستاد محله ای کرونا تا آموزش همگانی مقابله با کرونا در موج سوم

از راه اندازی ستاد محله ای کرونا تا آموزش همگانی مقابله با کرونا در موج سوم