مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-28اقتصادي

94 درصد جمعیت فامنین زیر پوشش بیمه سلامت است


معاون بیمه خدمات اداره کل سلامت استان همدان گفت: 94 درصد جمعیت شهرستان فامنین زیر پوشش بیمه سلامت هستند که 3 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز علیرضا محجوب؛ معاون بیمه خدمات اداره کل بیمه سلامت استان همدان و خانم بهادری؛ رییس بیمه سلامت شهرستان فامنین به مناسبت هفته بیمه سلامت با فرماندار فامنین دیدار کردند.

در این دیدار معاون خدمات بیمه اداره کل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه هفته بیمه سلامت از 3 آبان ماه آغاز می شود و تا 9 این ماه ادامه دارد اظهار کرد: در این هفته برنامه هایی در نظر گرفته شده تا ضمن معرفی اقدامات، خدمات بهتری به بیمه شدگان بیمه سلامت نیز ارائه دهیم.

محجوب با اشاره به اینکه سال 95 جمعیت بیمه شده ما در استان یک میلیون و 170 هزار نفر بود که طی ماه های اخیر به 838 هزار رسیده است گفت: کاهش این جمعیت به دو دلیل بود که یکی رفع هم پوشانی است.

وی با تاکید به اینکه از سال 95 طرح رفع هم پوشانی بیمه ها از طریق سازمان بیمه سلامت و تامین اجتماعی آغاز شد تا هرکسی یک دفترچه بیمه داشته باشد افزود: بسیاری از افراد قبلا چند دفترچه داشتند و مثلا بیمه شده بیمه سلامت و تامین اجتماعی بودند اما رفع هم پوشانی باعث شد افراد از خدمات یک نوع بیمه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 درصد جمعیت فامنین زیر پوشش بیمه سلامت است

94 درصد جمعیت فامنین زیر پوشش بیمه سلامت است