مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-28حوادث

استمرار جمع آوری معتادان متجاهر/شهرداری6000ظرفیت به کمپ های اجباری اضافه کند


استاندار تهران با تاکید بر لزوم استمرار جمع اوری معتادان متجاهر افزود: شهرداری تهران باید مراکز نگهداری معتادان در فصل سرما را اماده کند.

- استاندار تهران با تاکید بر لزوم استمرار جمع اوری معتادان متجاهر افزود: شهرداری تهران باید مراکز نگهداری معتادان در فصل سرما را اماده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در ششمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به لزوم جمع آوری معتادان متجاهر گفت: باید با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، بسیج و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی طرح جمع آوری معتادان متجاهر با شدت بیشتر و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: شهرداری تهران باید نسبت به آماده سازی مراکز نگهداری معتادان متجاهر در فصل زمستان اقدامات لازم را انجام دهد.

توانمندسازی معتادان بهبود یافته ضروری است و دستگاه های متولی در این زمینه باید فعال تر عمل کنند تا شرایط برگشت به زندگی عادی برای این افراد فراهم شود.

در بخش دیگری از این جلسه مصطفی هادی زاده، دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان تهران نیز گفت: میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته در استان 10 هزار و 618 کیلوگرم بوده ولی در شش ماهه اول امسال این میزان به 14 هزار و 533 کیلوگرم رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار جمع آوری معتادان متجاهر/شهرداری6000ظرفیت به کمپ های اجباری اضافه کند

استمرار جمع آوری معتادان متجاهر/شهرداری6000ظرفیت به کمپ های اجباری اضافه کند