مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28اجتماعي

راه اندازی گشت ویژه کرونا در شاهرود/ شهر در وضعیت بحرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از راه اندازی گشت ویژه کرونا در این شهر خبر داد و گفت: نظارت بر الزامات بهداشت محیط در اماکن و اصناف هدف اصلی این طرح است.

- رضا چمن در گفتگو با با هدف بررسی و نظارت بر الزامات بهداشت محیط در اماکن پر تردد و اصناف شهرستان شاهرود راه اندازی شده است، افزود: فرمانداری ویژه شهرستان، ادارات اصناف، صمت، شهرداری و نیروی انتظامی، در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این طرح مشارکت لازم را خواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه طی روز گذشته در بازدیدهای به عمل آمده با همکاری ارگان های مذکور واحدها متخلف پلمپ شدند، ابراز داشت: با توجه به شرایط ویروس کرونا و افزایش شیوع این ویروس در شهرستان های شاهرود و میامی افزایش سطح نظارت ها برای حفظ ایمنی سلامت مردم در دستور کار قرارگرفته است.

چمن بابیان اینکه بازدیدهایی با حضور تعدادی از تیم های نظارتی متشکل از واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی استانداری، شهرداری، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و اداره صمت انجام شده است، تصریح کرد: این تیم ها نظارت و بررسی وضعیت اماکن مختلف، تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی، ادارات و غیره را عهده دار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گشت ویژه کرونا در شاهرود/ شهر در وضعیت بحرانی است

راه اندازی گشت ویژه کرونا در شاهرود/ شهر در وضعیت بحرانی است