مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28اقتصادي

خدمات توانبخشی معلولان «بیمه» شد/ جزییات خدمت به دارندگان دفترچه سلامت


رییس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت است.

- خدمات توانبخشی معلولان بیمه شد/ جزییات خدمت به دارندگان دفترچه سلامت رییس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت: این تفاهم نامه برای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بیمه سلامت اظهار کرد: امروز تفاهم نامه ای میان سازمان بهزیستی کشور و سازمان بیمه سلامت امضا شد؛ این تفاهم نامه برای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت است.

به گفته وی، در ماده 6 قانون مذکور آمده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف است پوشش بیمه سلامت افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان را به گونه ای تامین کند که علاوه بر تامین خدمات درمانی موردنیاز این افراد، خدمات توانبخشی جسمی و روانی افراد دارای معلولیت را نیز پوشش دهد.

وی ادامه داد: برای اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، مبلغ 300 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و با مصوبه مجلس در ردیف 24 تبصره 14 قانون بودجه، گنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات توانبخشی معلولان «بیمه» شد/ جزییات خدمت به دارندگان دفترچه سلامت

خدمات توانبخشی معلولان «بیمه» شد/ جزییات خدمت به دارندگان دفترچه سلامت