مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-28اقتصادي

خسارت 250 میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اعلام کرد: 250 میلیارد ریال به تاسیسات گردشگری در پی شیوع بیماری کرونا خسارت وارد شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اعلام کرد: 250 میلیارد ریال به تاسیسات گردشگری در پی شیوع بیماری کرونا خسارت وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: 64 نفر در مراکز اقامتی، 65 نفر در حوزه پذیرایی، 62 نفر در دفاتر مسافرتی، 54 نفر در تاسیسات بین راهی، 185 نفر راهنمای گردشگری و 243 نفر در خانه های بوم گردی از اردیبهشت امسال تاکنون بیکار شده اند.

وی افزود: بحران ناشی از بیماری کرونا اثر قابل توجهی در عرصه صنعت گردشگری این استان بر جای گذاشته و با توجه به فعالیت شمار زیادی از مردم در این صنعت، خسارات یاد شده مشکلات و معضلات معیشتی فراوانی را برای این قشر ایجاد کرده است.

این مسئول اظهار کرد: به طور کلی حدود 10 عنوان رشته فعالیت، زیرمجموعه صنعت گردشگری است که بیشترین خسارات در حوزه هتل ها، هتلآپارتمان ها، مهمان پذیران، بوم گردی، مجتمع های گردشگری و مراکز رفاهی بوده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 250 میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری زنجان

خسارت 250 میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری زنجان