مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28سياسي

دغدغه معیشت مردم مانع اجرای محدودیت های بیشتر کرونایی است


نماینده مردم قاین و زیرکوه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: دغدغه معیشت مردم مانع تعطیلی اصناف و محدودیت های بیشتر کرونایی است و از این جهت باید بر رعایت دستورالعمل ها تمرکز کنیم.

- سلمان اسحاقی در گفت وگو با در زمینه چرایی عدم اجرای محدودیت های بیشتر در خراسان جنوبی گفت: به واسطه دغدغه ای که در خصوص معیشت مردم داریم نمی توانیم همه اصناف را ببندیم و از این جهت تنها راه کنترل بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس همچنین در زمین پروژه های اولویت دار در حوزه انتخابیه اش گفت: پروژه جاده بیرجند به قاین و راه آهن گناباد- قاین به سمت بیرجند در شرایط فعلی مهمترین پروژه های حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه است.

اسحاقی اظهار کرد: به مردم عزیز خراسان جنوبی و به ویژه شهرستان های قاین و زیرکوه عرض می کنم که اگر بقیه پروژه های حوزه راه و شهرسازی با سرعت کمتری پیش می رود به واسطه این دو پروژه اولویت دار و همت و تلاش متولیان امر بر پایان یافتن آن است.

وی بیان کرد: تاکنون 58 کیلومتر از جاده بیرجند- قاین دو بانده شده و طی چند روز اخیر نیز چهار کیلومتر آن بازگشایی شده است.

گفتنی است از مجموع 100 کیلومتر جاده بیرجند به قاین 58 کیلومتر دو بانده شده و 42 کیلومتر دیگر باقی مانده است که از این 42 کیلومتر نیز حدود 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه معیشت مردم مانع اجرای محدودیت های بیشتر کرونایی است

دغدغه معیشت مردم مانع اجرای محدودیت های بیشتر کرونایی است