مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28ورزشي

آشفته بازار بسکتبال کردستان


بسکتبال به عنوان یک رشته پرطرفدار با قدمت بیش از پنجاه سال در کردستان در مقاطع مختلف شاهد افت و خیزهایی بوده اما بی مدیریتی در این دوره بیداد می کند و نگرانی های را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بسکتبال به عنوان یک رشته شیک و دانشگاهی از قدمت بیش از 50 سال در کردستان برخوردار است و در مقاطع مختلف زمانی شاهد ظهور و بروز ستاره های درخشانی در این رشته بوده ایم که به صورت انفرادی و هم در قالب تیم موفقیت های قابل توجهی را رقم زده اند.

این پیشینه ارزشمند و نیز اقبال تماشاگران به آن موجب شده که در هر دوره ای وضعیت و سرنوشت این رشته در کانون توجه قرار گیرد.

پس از آنکه در دهه 70 و به یمن حمایت های مرحوم بهاالدین ادب شاهد اوج گیری بسکتبال کردستان بودیم، چندین سال پس از رکود در اواسط دهد 80 برای اولین بار و تنها صنعت بزرگ استان در آن روزها، تراکتور سازی کردستان با شکل و شمایل یک باشگاه رسمی حامی بسکتبال شد و بر همگان ثابت شد اگر چارچوب های حرفه ای به خوبی رعایت شود در ورزش استان چه ظرفیت ها و پتانسیل هایی برای شکوفایی در سطح ملی و بین المللی وجود دارد.

پس از روزهای خوش تراکتورسازی، بسکتبال کردستان یتیم شد! و طی یک دهه و نیم اخیر دست خوش نامهربانی ها و ناملایمات بسیاری بوده است، بازماندگان و شکست خوردگان آن تنها بازیکنان نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته بازار بسکتبال کردستان

آشفته بازار بسکتبال کردستان