مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28سياسي

آماده ایم تا ابعاد شخصیتی حضرت محمد (ص) را به جهان معرفی کنیم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بیانیه ای گفت: آمادگی داریم تا برای نشان دادن چهره رحمانی اسلام و معرفی ابعاد ممتاز و شخصیتی پیامبر رحمت و مهربانی مسلمانان وارد میدان شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این بیانیه نوشت: در روزهای اخیر حادثه بی شرمانه توهین به مقام قدسی حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در کشور فرانسه و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهوری این کشور از این اقدام موهن و زشت قلب همه انسان های آزادیخواه و موحد را جریحه دار نموده است.

چگونه است که پارلمان فرانسه انتقاد از رژیم جعلی صهیونیستی را ممنوع و انتشار دهندگان آن را مثل روژه گارودی را به زندان می اندازد اما توهین به پیامبر قریب به دو میلیارد مسلمان را مجاز و آزادی بیان می داند.

بی تردید رفتارهای دوگانه دولت های غربی خصوصاً دولت مدعی دمکراسی و آزادی فرانسه در این زمینه ها فضا را برای افراد جسور و جاهل و نژاد پرست برای توهین به مقدسات و ادیان الهی مهیا می سازد و در نتیجه منجر به رفتارهای خشونت آمیز و ناپسند می گردد.

دامن زدن به اسلام هراسی و ایجاد گروه های تکفیری برای تفرقه افکنی، شگرد همیشگی سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ایم تا ابعاد شخصیتی حضرت محمد (ص) را به جهان معرفی کنیم

آماده ایم تا ابعاد شخصیتی حضرت محمد (ص) را به جهان معرفی کنیم