مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-28اجتماعي

نورآباد ممسنی؛ شهر بدون پارکینگ


شهر نورآباد، مرکز شهرستان ممسنی و یکی از قدیمی ترین شهرهای استان فارس است که بیشتر از آنکه از امکانات شهری برخوردار باشد، نام شهر را به یدک می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، پس از گذشت سالیان سال از مرکزیت نورآباد در شهرستان ممسنی و بررسی و مقایسه نقشه شهر با توجه به طراحی و جغرافیای شهری با دیگر شهرها، این شهر از جهات مختلف فاقد استانداردهای موجود و مطلوب است.

 کمبود امکانات در این شهر که بیشترین درصد جامعه دانشگاهی را در شهرستان ها داراست و بسیاری از فرزندان این دیار در پست های مدیریتی کلان استان و خارج از استان قرار دارند، پسندیده نیست.

یکی از مشکلاتی که پس از تایید طرح جامع شهر نورآباد توسط شورای عالی مسکن و شهرسازی به آن بر می خوریم نبودن پارکینگ در نقاط مختلف شهر و تراکم خودرو در حاشیه خیابانها، ادارات، مراکز تجاری و اماکن عمومی است.

علاوه بر کمبود فضاهای پارکینگ در بخش های پرتردد شهری، عرض کم معابر، وجود دستفروش ها در حواشی خیابان ها، ایستگاه های مسافران درون شهری و روستاها و پارک خودرو در حواشی خیابان ها، همواره مشکلات عدیده ای را در عبور و مرور ایجاد کرده و نظم شهر را مختل می سازند.

در چند سال اخیر محوطه سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان که به کلوپ معروف بود محل پارک ماشین های بازاریان و ادارات نزدیک به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورآباد ممسنی؛ شهر بدون پارکینگ

نورآباد ممسنی؛ شهر بدون پارکینگ