مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-28پزشكي

خطر فرسودگی کادر درمان؛ توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید


یک متخصص عفونی بیمارستان شهدای تجریش بزرگترین معضل مراکز درمانی را افزایش بیماران کرونایی و بدحالی دانست که با حال عمومی وخیم به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

- یک متخصص عفونی بیمارستان شهدای تجریش بزرگترین معضل مراکز درمانی را افزایش بیماران کرونایی و بدحالی دانست که با حال عمومی وخیم به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا فاطمی با بیان اینکه هم اکنون حدود 9 ماه از شیوع بیماری کرونا در کشور می گذرد، اظهار کرد: متاسفانه با وجود سپری شدن فصل گرما و تمام هشدارهایی که داده شد باز هم در اولین ماه های پاییز با رشد روز افزون بیماری مواجه شده ایم.

عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا افزود: در شرایطی قرار داریم که اکثر بیمارستانهای تهران جای خالی برای بستری ندارند.

این متخصص عفونی بیمارستان شهدای تجریش با اشاره به این که به دلیل خستگی و فرسودگی و افزایش مبتلایان در بحران کرونا، توان کادر درمان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در پیک اخیر کرونا با مبتلا شدن کادر درمان، متاسفانه با کمبود تعداد نیروی انسانی مواجه هستیم و این امر قطعا در دراز مدت به درمان ناکافی بیماران منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر فرسودگی کادر درمان؛ توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید

خطر فرسودگی کادر درمان؛ توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید