مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-28اجتماعي

شناسایی 2124 دانش آموز فاقد گوشی هوشمند و تبلت در اسدآباد


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از شناسایی 2124 دانش آموز فاقد گوشی هوشمند و تبلت در این شهرستان خبر داد و گفت: لیست و اسامی این تعداد از دانش آموزان بدون گوشی برای تهیه گوشی به استان ارسال شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از شناسایی 2124 دانش آموز فاقد گوشی هوشمند و تبلت در این شهرستان خبر داد و گفت: لیست و اسامی این تعداد از دانش آموزان بدون گوشی برای تهیه گوشی به استان ارسال شده است.

حسین عسگری مهرور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در 23 روستای شهرستان اسدآباد که دارای دانش آموزان زیر 10 نفر هستند کلاس ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر پا بوده که در یکی از این روستاها تنها یک دانش آموز مشغول به تحصیل است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 35 روستا امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و دانش آموزان 35 مدرسه روستایی نیز علاوه بر مدارس این تعداد روستا فاقد گوشی همراه هوشمند هستند که مجموع تعداد دانش آموزان این 70 روستا کمتر از 42 دانش آموز است.

عسگری مهرور در ادامه از حضور 90 درصد معلمان این شهرستان در شبکه شاد خبر داد و بیان کرد: قبل از مهرماه به علت عدم به روزرسانی شبکه شاد توسط پشتیبان شبکه تنها 53 درصد معلمان اسدآبادی در شبکه شاد حضور داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2124 دانش آموز فاقد گوشی هوشمند و تبلت در اسدآباد

شناسایی 2124 دانش آموز فاقد گوشی هوشمند و تبلت در اسدآباد