مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-28دانش

تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد برای ثبت نام غیرحضوری نودانشجویان در ایام کرونا


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از امضای توافق نامه دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات سازمان نظام وظیفه برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان جدید این دانشگاه خبر داد.

- سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از امضای توافق نامه دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات سازمان نظام وظیفه برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان جدید این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان این مطلب، با اشاره به امضای توافق نامه این دانشگاه با شرکت ملی پست در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان جدیدالورود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین بار ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی به صورت غیرحضوری در حال انجام است و پذیرفته شدگان تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از طریق سامانه آموزشیار ثبت نام خود را برای نیمسال تحصیلی جاری انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی، امسال شاهد افزایش متقاضیان تحصیل در تمامی مقاطع این دانشگاه بودیم، بنابراین به منظور حفظ سلامت دانشجویان و ثبت نام ورودی های جدید، دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی را فراهم کرده تا نیازی به حضور دانشجویان جدیدالورود در واحدها و مراکز دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد برای ثبت نام غیرحضوری نودانشجویان در ایام کرونا

تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد برای ثبت نام غیرحضوری نودانشجویان در ایام کرونا