مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-28پزشكي

بیمارستان شوط به ونتیلاتورهای جدید مجهز می شوند


5 دستگاه ونتیلاتور به کمک بیماران تنفسی، خصوص بیماران کرونایی حاد این شهرستان می آید.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: 5 دستگاه ونتیلاتور به کمک بیماران تنفسی، خصوص بیماران کرونایی حاد این شهرستان می آید.

حسن عبدالهی در گفت و گو با ایسنا در تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در این شهرستان در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری منحوس کرونا از اهدای 3 دستگاه ونتیلاتور توسط خیرین شوطی به بیمارستان شهدای شوط خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه ها در قسمت آی سی یو بیمارستان شهدای شوط نصب شده است.

به گفته فرمندار شوط 2 دستگاه ونتیلاتور دیگر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه شده و در هفته آتی در اختیار بیماران گذاشته خواهد شد.

عبدالهی گفت: با این اقدام دیگر نیازی نیست تا بیماران تنفسی به خصوص بیماران کرونایی حاد جهت مداوا به شهرستان های دیگر اعزام شوند.

وی اظهار کرد: در این راستا با تشدید فعالیت های بازرسی از طرف اعضای ستاد در موج سوم ویروس کرونا در این شهرستان پیگیری می شود که بیش از 250 مورد بازرسی در یک هفته اخیر از واحدهای صنفی و صنعتی برای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است.

فرماندار شوط همچنین با اشاره به اینکه میدان دواب وهفته بازارشهر یولاگلدی تا اطلاع ثانوی تعطیل است افزود: با توجه به اعلام وضعیت قرمز شیوع بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شوط به ونتیلاتورهای جدید مجهز می شوند

بیمارستان شوط به ونتیلاتورهای جدید مجهز می شوند