مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-28بين الملل

درخواست بایدن از جامعه جهانی برای افزایش تحریمها علیه لوکاشنکو


نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در بیانیه ای گفت، جامعه بین المللی باید به میزان چشمگیری تحریمهایش علیه نزدیک ترین شرکای رییس جمهور بلاروس به بهانه مدیریت او در قبال اعتراضات گسترده در کشورش را افزایش دهد.

- نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در بیانیه ای گفت، جامعه بین المللی باید به میزان چشمگیری تحریمهایش علیه نزدیک ترین شرکای رییس جمهور بلاروس به بهانه مدیریت او در قبال اعتراضات گسترده در کشورش را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در بیانیه ای نوشت: هیچ رهبری که مردمش را شکنجه کند نمی تواند مدعی مشروعیت شود.

به همین دلیل جامعه بین المللی باید به میزان چشمگیری تحریمهایش را علیه عوامل الکساندر لوکاشنکو افزایش داده و حسابهای بانکی خارجی که آنها ثروت دزدی خود را در آنها نگه می دارند را مسدود کند.

این درخواست بعد از آن از سوی جو بایدن مطرح می شود که بلاروس از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری جنجالی 9 اوت گذشته تا کنون درگیر اعتراضات علیه السکاندر لوکاشنکو، رییس جمهور این کشور بوده است؛ انتخاباتی که در آن لوکاشنکو با اکثریت قاطع آرا به عنوان برنده اعلام شد اما اعلام این برد سبب به راه افتادن اعتراضات علیه او شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بایدن از جامعه جهانی برای افزایش تحریمها علیه لوکاشنکو

درخواست بایدن از جامعه جهانی برای افزایش تحریمها علیه لوکاشنکو