مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-28اقتصادي

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود


استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق هرمزگان شد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق هرمزگان شد.

فریدون همتی شب گذشته(ششم آبان ماه) در راستای پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق استان و جذب اعتبار برای احداث و تکمیل مسیر کهورستان – بستک – لار با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور دیدار کرد.

وی با بیان اینکه در این دیدار برای تخصیص اعتبارات جدید برای تکمیل کریدور ساحلی غرب و شرق استان به عنوان یکی از کارهای زیربنایی دولت در استان هرمزگان تصمیمات خوبی اتخاذ شد، اظهار کرد: در این خصوص معاون وزیر راه برای تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری، قول مساعد داد و بزودی از طریق پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت، اعتبارات جدید در راستای تکمیل این پروژه مهم تخصیص پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تکمیل این کریدور به عنوان یکی از پروژه های مهم و بخشی از کریدور ساحلی جنوب کشور، با توجه به وجود منابع عظیم نفت و گاز در این منطقه و همچنین دسترسی به آب های آزاد از طریق خلیج فارس و دریای عما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود