مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-28سياسي

39 اخطاریه و 10 پلمب واحد صنفی در اردستان


مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان، گفت: در یک ماه گذشته 39 اخطاریه برای واحدهای صنفی اردستان صادر و 10 مرکز پلمب شده است.

- ایسنا/اصفهان مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان، گفت: در یک ماه گذشته 39 اخطاریه برای واحدهای صنفی اردستان صادر و 10 مرکز پلمب شده است.

سید ابوالفضل میرابوطالبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با توجه به 167 بازدیدی که در یک ماه گذشته از اصناف انجام داده، تعداد 39 اخطاریه صادر و تعداد 10 مرکز را پلمب کرده، همچنین در این مدت 9 پرونده جدید برای صدور حکم به دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه گشت ارشاد کرونایی علاوه بر کمک به فرهنگ سازی و هشدار برای جدی گرفتن کرونا، گام موثری برای کاهش فشار بر کادر بهداشت و درمان است، افزود: واحد بهداشت محیط با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در مدت یک هفته گذشته گشت ارشاد کرونایی را در سطح شهرستان انجام و حدود 300 نفر را تذکر شفاهی و آموزش دادند.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به نظارت بر کفن و دفن قربانیان مبتلا به کرونا، گفت: مشکلی که در وضعیت کنونی وجود دارد عادی سازی برگزاری مراسم فوت شدگان کرونایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 اخطاریه و 10 پلمب واحد صنفی در اردستان

39 اخطاریه و 10 پلمب واحد صنفی در اردستان