مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-28سياسي

اعلام آمادگی 531 گروه جهادی در البرز برای کمک به کادر درمان


رییس سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری 531 گروه جهادی در این استان برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند.

- مهران طیران در گفت وگو با اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در استان البرز ساماندهی شده اند، تصریح کرد: بر این اساس تاکنون 721 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده اند و 531 گروه جهادی برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کردند.

فعالیت گروه های جهادی البرز در 7 محور رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه گروهای جهادی در هفت محور فعالیت خود را آغاز کردند، بیان کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به در کادر درمان نیز افزایش یافته است؛ نیروهای داوطلب در اولین محور برای کمک به کادر درمان آموزش های لازم را فرا می بینند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی گروهای جهادی محله محور و اقشار مختلف مانند بسیج دانشجویی و مهندسی و طلاب برای کمک به کادر درمان تصریح کرد: پس از سازمان دهی این گروها توسط بسیج جامعه پزشکی البرز که متولی این امر از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان است، آموزش های لازم در این حوزه داده می شود.

طیران خاطرنشان کرد: گام بعدی ضدعفونی معابر و اماکن عمومی است، با این تفاوت که قبلاً تمام اماکن و معابر عمومی ضدعفونی می شدند اما این کار در این مرحله بر اساس نیاز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 531 گروه جهادی در البرز برای کمک به کادر درمان

اعلام آمادگی 531 گروه جهادی در البرز برای کمک به کادر درمان