مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-28سياسي

مشارکت 43 هزارنفردر پویش «لبخند رضایت» دانش آموزان نیازمند در خراسان جنوبی


علی قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، به طرح سراسری پویش لبخند رضایت اشاره کرد و اظهار داشت: این پویش در ادامه طرح مواسات و همدلی برگزار می شود و بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی کشور در این پویش نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح ملی با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا می شود، بیان داشت: بسیج فرهنگیان در راستای نهضت کمک مؤمنانه شروع به کار کرده و در زمینه توزیع رایگان ماسک، اقلام بهداشتی و بسته های معیشتی در مناطق محروم فعالیت کرده است.

پویش سراسری کمک مؤمنانه با نام لبخند رضایت در دو فصل پاییز و زمستان با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می شود   مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی تبیین کرد: پویش سراسری کمک مؤمنانه با نام لبخند رضایت در دو فصل پاییز و زمستان با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 18137586060620335 یا شماره کارت 6273811133717600 به نام پیشگامان جهادی واریز کنند   قاسمی از اعلام آمادگی 43 هزار و 269 دانش آموز و فرهنگی استان برای مشارکت در این پویش خبر داد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند کمک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 43 هزارنفردر پویش «لبخند رضایت» دانش آموزان نیازمند در خراسان جنوبی

مشارکت 43 هزارنفردر پویش «لبخند رضایت» دانش آموزان نیازمند در خراسان جنوبی