مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28ورزشي

حضور دبیر در مجلس و دیدار با فراکسیون ورزش و نمایندگان مازندران


رییس فدراسیون کشتی، دیروز و به دعوت فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رییس فدراسیون کشتی در جلسه ای که با محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش و همکارانش برگزار کرد، گزارش کاملی از مشکلات کشتی کشور از جمله موارد مالی، برپایی اردوهای تیم های ملی در شرایط قرنطینه، برگزاری مسابقات و تمرینات و همچنین نحوه آماده سازی تیم های ملی برای حضور در المپیک توکیو را داد.

دبیر با اشاره به اینکه کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی این و ورزش ملی کشور همواره در میادین المپیک، جهانی و بازی های آسیایی پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا نهایت تلاش خود را به جهت حل مشکلات این رشته ملی، مذهبی و سنتی بعمل آورند.

وی گفت: جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده است و اگر فکری به حال این مسئله نشود، قطعا در آینده دیگر شاهد افتخارآفرینی های این ورزش نخواهیم بود، پس باید الان چاره ای بیاندیشیم و با این بودجه و حمایت های ناچیز کار بزرگی نمی توان کرد.

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: سایر کشورهای مطرح و غیر مطرح کشتی جهان در این ورزش سرمایه گذاری خوبی کرده اند و قطعا نتیجه آن را در المپیک ها خواهند گرفت و ما نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دبیر در مجلس و دیدار با فراکسیون ورزش و نمایندگان مازندران

حضور دبیر در مجلس و دیدار با فراکسیون ورزش و نمایندگان مازندران