مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28ورزشي

برگزاری دوره آموزش تخصصی کوراش ویژه بانوان برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان


رییس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: با حضور کاپیتان تیم ملی کوراش ایران و قهرمان آسیا دوره آموزش تخصصی کوراش ویژه بانوان برای نخستین بار در این استان برگزار می شود.

- عباس شیبک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به زودی با حضور طاهره آذر پیوند کاپیتان تیم ملی کوراش ایران و قهرمان آسیا  دوره آموزش تخصصی کوراش ویژه بانوان برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 رییس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از فدراسیون ووشو و انجمن کوراش کشور جهت اعزام این مربی با تجربه، گفت: کوراش یک رشته زیبا و کاربری برای بانوان هم در عرصه همگانی و هم قهرمانی میتواند باشد که به تازگی به بدنه ووشو اضافه شده است.

این مسوول ادامه داد: خواستگاه این رشته کشورهای آسیای میانه بوده و چندسالی است که در کشور ما فعالیت می کند.

وی گفت:  با توجه به اینکه این رشته به رشته های بومی و محلی ما مثل کشتی کچ گردان شباهت زیادی دارد, هیات ووشو استان در نظر دارد تا از پتانسیل موجود و تمامی ظرفیت و امکانات استفاده کند تا این رشته را گسترش دهد و همچون ووشو قهرمانان زیادی را به استان و کشور معرفی کند.

شیبک بیان کرد: از سال گذشته تاکنون با تعاملی که هیات استان با انجمن کوراش کشور برقرار کرده توانسته ایم سرمربی تیم ملی آقایان استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش تخصصی کوراش ویژه بانوان برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان

برگزاری دوره آموزش تخصصی کوراش ویژه بانوان برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان