مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28پزشكي

ویتامین های گران قیمت تاثیری بر ابتلای کودکان به کرونا ندارد


به گفته یک فوق تخصص بیماری های گوارش کودکان در شیراز، بسیاری از والدین برای تقویت سیستم ایمنی کودکان خود به دنبال ویتامین های گران قیمت و خارجی هستند، - ایسنا/فارس به گفته یک فوق تخصص بیماری های گوارش کودکان در شیراز، بسیاری از والدین برای تقویت سیستم ایمنی کودکان خود به دنبال ویتامین های گران قیمت و خارجی هستند، در حالی که تاثیری در ابتلای کودک به کرونا ندارد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه یافته های علمی و پزشکی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بر ابتلای کودکان به این بیماری تاکید می کند، گفت: خوشبختانه شدت بیماری در کودکان کمتر از بزرگسالان است.

او افزود: با توجه به اینکه سلول های بدن یک کودک تازه تر و مقاوم تر است به ویژه دو سال به بالا، شدت انتقال کرونا از کودکان به بزرگسالان زیاد است.

یک فوق تخصص بیماری های گوارش کودکان در شیراز با بیان اینکه متاسفانه با بی توجهی شاهد فوت کودکان به ویژه کودکانی که دارای بیماری زمینه ای بوده اند، پس از ابتلا به کووید 19 هستیم، گفت: نباید فراموش کرد که علائم کرونا در کودکان در اکثر موارد خفیف بوده و به عنوان ناقل، عامل انتقال بین اعضای خانواده می شود.

ایمانیه با تصریح بر اینکه بسیاری از افراد سالمند و آسیب پذیر از طریق کودکان درگیر این بیماری شده اند، خاطرنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویتامین های گران قیمت تاثیری بر ابتلای کودکان به کرونا ندارد

ویتامین های گران قیمت تاثیری بر ابتلای کودکان به کرونا ندارد