مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28سياسي

روایت نماینده بندرعباس از رد پای برادر روحانی در سوء عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 7 آبان) در تشریح دلایل خود برای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: - مرادی در تشریح دلایل خود برای تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم به نقش پررنگ حسین فریدون در سوء عملکرد صورت گرفته در این منطقه آزاد اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 7 آبان) در تشریح دلایل خود برای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: منطقه آزاد قشم یکی از قدیمی ترین مناطق آزاد کشور است و دلیل اصلی این تحقیق و تفحص به ابهامات فراوان و شائبه های فساد انگیزی است که طی چندین سال بالاخص در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی صورت گرفته است.

وی افزود: تصور مردم و جامعه بر این است که انگیزه ای برای برخورد و مبارزه با اقدامات غیرقانونی مدیر عامل و برخی مدیران این منطقه وجود ندارد، زیرا تا کنون با لابی گری و ایجاد رانت اجازه ندادند نماینده ای به این موضوع ورود کند.

نماینده بندرعباس در مجلس با طرح سؤالی از رییس جمهور تصریح کرد: کدام کارنامه درخشان و کدام ویژگی ممتاز مدیریتی مدیر عامل منطقه آزاد قشم برایتان حائز اهمیت بود که علیرغم داشتن پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده بندرعباس از رد پای برادر روحانی در سوء عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم

روایت نماینده بندرعباس از رد پای برادر روحانی در سوء عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم