مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-28اجتماعي

مجتمع فرهنگی هنری نایسر 700 متر فضای کتابخانه ای دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت نایسر سنندج دارای 700 متر مربع فضای کتابخانه ای برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

- بهرام نصراللهی زاده در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به مجتمع فرهنگی و هنری در حال احداث در شهرک نایسر سنندج، اظهار کرد: این مجتمع علاوه بر بخش های هنری و فرهنگی و تفریحی و ورزشی دارای بخش ویژه کتابخانه عمومی با 700 متر مربع زیربناست.

وی با تاکید بر لزوم احداث مجتمع های فرهنگی و هنری در مناطق آسیب پذیر، عنوان کرد: مجتمع فرهنگی هنری نایسر سنندج تا پایان سال جاری افتتاح می شود و مردم این منطقه می توانند از آن بهره مند شوند.

نصراللهی زاده توجه ویژه به حوزه فرهنگ را مهم ارزیابی و عنوان کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه فرهنگ هستند که می توانند در توسعه بسیار اثرگذار باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت های بخش خصوص برای توسعه فعالیت های کتابخانه های عمومی را ضروری برشمرد و افزود: این امر می تواند بسیاری از مشکلات کتابخانه های عمومی را رفع کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار توسعه فعالیت های کتابخانه ها را در مناطق مختلف از رویکردهای این نهاد فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی هنری نایسر 700 متر فضای کتابخانه ای دارد

مجتمع فرهنگی هنری نایسر 700 متر فضای کتابخانه ای دارد