مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-28پزشكي

عادی انگاری کووید 19 به مثابه «آتش در خرمن است»


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به بی خیالی مردم در استفاده از ماسک هشدار داد و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر استفاده از ماسک در جنوب استان بین 30 تا 40 درصد است و این عادی انگاری به مثابه آتش در خرمن است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به بی خیالی مردم در استفاده از ماسک هشدار داد و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر استفاده از ماسک در جنوب استان بین 30 تا 40 درصد است و این عادی انگاری به مثابه "آتش در خرمن" است.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت و گو با ایسنا با ابراز نگرانی از بی خیالی مردم در رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک گفت: متاسفانه در سطح عمومی استفاده مردم از ماسک به 30 تا 40 درصد در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه کاهش پیدا کرده که در صورت شروع موج سوم کرونا و همزمانی با آنفلوانزا وضعیت کووید 19 به مثابه آتش در خرمن است.

وی از توزیع بیش از 10 هزار دوز واکسن آنفلوانزا به افراد پُر خطر جامعه خبر داد و افزود: در دو مرحله واکسن آنفلوانزا به گروه های ریسک پذیر و در معرض خطر از جمله کادر بهداشت و درمان، زنان باردار، جانبازان بالای 50 درصد افراد دارای معلولیت با هماهنگی بهزیستی و افراد دارای بیماری زمینه ای توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کووید 19 به مثابه «آتش در خرمن است»

عادی انگاری کووید 19 به مثابه «آتش در خرمن است»