مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-28بين الملل

این رژ لب، گلوله شلیک می کند


سلاحی تک تیر به شکل رژ لب و کیفی دستی که دوربین دقیقی را در خود پنهان کرده است؛ اینها بخشی از مجموعه ادوات جاسوسی است که از شوروی جنگ سرد به یادگار مانده و قرار است در اولین مزایده از این دست، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، حراج «جولین» آمریکا حدود 400 قطعه وسایل جاسوسی به جا مانده از جنگ سرد را در نیمه ژانویه تا 13 فوریه سال 2021 به فروش خواهد گذاشت.

این قطعات پیشتر در موزه جاسوسی کی جی بی (KGB) منهتن نیویورک نگهداری می شد که اخیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

یکی از این قطعات، رژ لبی است که با ظرافتی فوق العاده طراحی شده تا در مواقع لزوم، زن جاسوس را با شلیک تنها یک گلوله در ماموریتش کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، مارتین نولان مدیر مالی حراج جولین به رسانه ها می گوید: به خاطر ندارم تاکنون چنین مزایده ای برای فروش تجهیزات ویژه جاسوسی، برگزار شده باشد با اینکه مردم، غالبا به دنیای جاسوسی علاقه دارند.

این قطعات از چند صد دلار تا 12 هزار دلار قیمت گذاری پایه شده اند.

12 هزار دلار قیمت تعیین شده برای یک دستگاه رمزنگار روسی به نام «فیالکا» است.

انتظار می رود مجسمه نیم سنگی ولادیمیر لنین به قیمت 5 تا 7 هزار دلار و در فولادی بیمارستان زندان «کی جی بی» حدود 500 تا 700 دلار به فروش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این رژ لب، گلوله شلیک می کند

این رژ لب، گلوله شلیک می کند