مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-28اقتصادي

فردیس 100 کیلوگرم خاویار به خارج از کشور صادر کرد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس با بیان اینکه در سال جاری 100 کیلوگرم خاویار صادر کرده ایم، گفت: در طول این مدت، بیش از 20 تن انواع ماهی تازه و منجمد و شاه میگو توسط تنها مرکز فرآوری ماهی استان در فردیس، - محمد مهدی راهنورد، رییس دامپزشکی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه تنها مرکز فرآوری و بسته بندی ماهی استان البرز در حوزه شهرستان فردیس است؛ اظهار کرد:طی 6 ماه اول سال جاری  یکصد کیلوگرم خاویار  توسط این مرکز از استان البرز به کشورهای اروپایی و حوزه دریای خزر صارر شده است.

وی افزود: همچنین در طول این مدت،  بیش از بیست تن انواع ماهی تازه و منجمد و شاه میگو توسط تنها مرکز فرآوری ماهی استان در فردیس، به  خارج از کشور صادر شده است.

رییس دامپزشکی فردیس با بیان اینکه تنها مرکز فرآوری ماهی استان، تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان فعالیت می کند؛ به نقش این مرکز در توسعه صادرات و ارز آوری برای کشور اشاره کرد و گفت:  صادرات از مرکز با اخذ مجوز های قرنطینه ای از دامپزشکی فردیس انجام می شود.

وی حمایت از صادرات محصولات شیلاتی در استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که با توسعه صنعت شیلات در استان البرز شاهد ارزآوری بیشتر و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس 100 کیلوگرم خاویار به خارج از کشور صادر کرد

فردیس 100 کیلوگرم خاویار به خارج از کشور صادر کرد